Druhý den ráno v osm máme s Danem sraz před hotelem, beru ho do města a půjčujeme další, čtvrtou motorku. S předávkou není problém a tak do devíti jsme zpátky na hotelu, kde už jsou všichni připraveni. Pojedeme nějakých 30 km na severozápad ostrova Phuket směrem k letišti na pláž Nai Thon, která by měla být příjemnější než ta minulá masovka a lá „Bibione“ na pláži Karon. Jedeme všichni kromě Johnnyho, pač ten se ještě kurýruje a raději zůstal doma u naší kamarádky Bar. Cesta ubíhá rychle, na hlavní dopravní tepně Phuketu je docela provoz, ale když z ní odbočíme, nastává příjemná fáze řízení.

K pláži Nai Thon se dostáváme zakrátko, nevíme však jestli tady zůstaneme celý den, jestli se nám tady vůbec bude líbit. Po chvilce však všichni zjišťujeme, že tady je to moc fajn, málo lidí, čistá pláž, křišťálová voda, příjemná atmosféra. Trávíme zde celý den od 11 do 18h.

Zpátky do Phuket Town nepojedeme přímo, ale bereme to objížďkou přes večerní Patong. Docela to trvá, neboť jedeme vedlejší cestou podél pobřeží a přes pobřežní hory, takže je to zatáčkovité a nahoru a dolů. Vezu Di, která zezadu špitá, že jí tu adrenalinově-zážitkovou cestu nikdo neuvěří – snad máme dobré brzdy 🙂

Do chaosu na Patongu přijíždíme kolem 20 h, trochu bloudíme než se dostaneme do centra a než zaparkujeme naše motorky. Po dni stráveném na poklidné pláží na nás působí turistické středisko Patong jako největší humus – moc neonů, moc lidí, velký provoz, ojeb na ulicích, špína. Nechápu, že tam lidi jezdí na pobytový zájezd do Thajska, wtf? To není Thajsko, ale ghetto.

My máme namířeno do uličky zábavy… Ale než tam dojdeme, stáhneme plaskačku rumu na uklidněnou po cestě a na posilněnou před tím co nás čeká. Cíl je zde jediný, zkouknout bary plné ladyboyů, tanečnic, společnic a taky tzv. ping pong show, neboť i toto je Thajsko (pro některé jediné Thajsko, které při svém pobytu poznají).

Po vstupu do uličky se nás ujímá jeden nahaněč a vede nás na ping pong show, která právě začíná, vstup zdarma, platí se pouze drinky. Dovnitř baru jdeme všichni a jako jeden muž se posadíme na vyvýšenou lavici, abychom měli dobrý výhled na scénu, kde se už něco děje. Ihned přichází servírka a dává mi nápojový lístek – malá plechovka piva za 900 bátů (cca 500 Kč). Říkám ji, že je to přemrštěné a nakonec se dohodneme na ceně 300 bátů za plechovku piva a za možnost sledovat show.

A teďka je vlastně nutné napsat to, o čem vlastně ta show je. Ta není o ničem jiném než o možnostech a flexibilitě ženského pohlavního orgánu, protože jste nikdy netušili, co se dá z něho vytáhnout, vypustit, vydolat, vystřelit nebo co z něho může vyletět 🙂 Pro nás všechny to byla sranda, jenom jeden z nás to nemohl(a) rozdýchat, hehe.

Po hodině jsme bar opustili, uličku jsme si ještě prošli, vyfotili si nádherné ladyboye, u kterých byste fakt nepoznali, že jsou to muži a vyrazili zpět do Phuketu, kam jsme přijeli asi kolem půlnoci. Jelikož to byl náš poslední společný večer, sedli jsme si ještě na terasu hotelu a klábosili jsme o zážitcích expedice, samozřejmě nad sklenkami rumu s kolou 🙂